Komendant Straży Miejskiej we Włocławku ogłosił konkurs na wolne stanowiska urzędnicze – strażnika miejskiego, w ilości 2 etatów. Osoby zainteresowane pracą w jednostce Straży Miejskiej mogą, poprzez Biuletyn Informacji Publicznej na stronie Straży Miejskiej, zapoznać się z wymaganiami, których spełnienie będzie umożliwiało złożenie dokumentów aplikacyjnych oraz wykazem niezbędnych dokumentów. Niezbędne wymagania to między innymi: obywatelstwo polskie, ukończone 21 lat, korzystanie w pełni z praw publicznych, wykształcenie co najmniej średnie, nienaganna opinia, pełna sprawność pod względem fizycznym i psychicznym, niekaralność sądowa oraz uregulowany stosunek do służby wojskowej. Ponadto duże znaczenie mają inne uwarunkowania oraz cechy charakterologiczne. Mile widziane jest doświadczenie w pracy na podobny stanowisku, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, zdecydowanie oraz samodzielność w działaniu, komunikatywność, dyspozycyjność, posiadanie dodatkowych kwalifikacji i uprawnień przydatnych w pracy strażnika miejskiego. Komplet dokumentów aplikacyjnych z właściwymi dopiskami, należy składać osobiście w sekretariacie Straży Miejskiej w godz. od 8:00 do 14:00 lub pocztą na adres: Straż Miejska ul. Bojańczyka 11/13, 87-800 Włocławek w terminie do 28 października 2022 roku do godz. 10:00.
Aplikacje, które wpłyną do Straży Miejskiej we Włocławku po określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o kandydatach spełniających wymogi formalno-prawne, zostanie ogłoszona na stronie BIP Straży Miejskiej www.bip.strazmiejska.um.wlocl.pl w dniu 02.11.2022 r. Konkurs zostanie przeprowadzony w dniu 03-04.11.2022r. Informacja o jego wynikach, podana zostanie do publicznej wiadomości: W Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.strazmiejskaum.wlocl.ploraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Straży Miejskiej ul. Bojańczyka 11/13, 87-800 Włocławek w dniu 04.11.2022 r.